چه روزی است امروز هم جمعه و هم عید غدیر . گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
تاریخ : 11 شهريور 1398
بازدید : 198
نویسنده : rezhost

حضرت پیغمبر صلی الله علیه و آله به دخترش فاطمه (  س  ) گفت : در روز جمعه ساعتی هست  

 

 

که  دعا  قطعا  مستجاب است .  

فاطمه (س ) گفت : مرا از آن با خبر می کنی ؟  پیامبر (ص ) فرمود :  وقتی که نصف خورشید   

غروب   کرده  است .                    

  چه روزی است امروز !!! هم جمعه و هم عید غدیر ..... 

  گرگدا  کاهل  بود  تقصیر  صاحبخانه  چیست ؟؟؟ 

 بیاری خدای منان هنگام غروب خورشید نماز امام زمان می خوانم و  

دعاگوی همه خواهم بود . 

به پیشنهاد یک دوست  آرزوهایتان را بنویسید و لای قرآن بگذارید و نیت کنید  

که سال آینده با برآورده شدن آرزوهایتان این عید را روزه بگیرید 

--------------------------------------------------       

راستی چرا جمعه ها حال من اینچنین دگرگون است    

**********

هرکسی دلخوش است  به یاری  

به نگاری به وصالی  

من دلخوشم به لحظه لحظه انتظار تو ....   

ای همدم روزگار چونی بی من    ای مونس و غمگسار چونی بی من       

                  



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت من خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com